Photobucket

zaterdag 14 juli 2012

CANDY TIME!!!!!

Hallo Lieve Blog(innen)gers
(Dit bericht blijft boven aan staan tot 14 juli 2012)

Het is dubbel feest,
op 26 juni bestaat mijn blog precies
1 jaar
en op
14 juli word ik alweer
42 jaar.

Dit moet natuurlijk gevierd worden.
 Dat wil ik graag doen met een Candy. Hoe leuk is dit.
Wat de Candy is blijft een verrassing.

Wat moet je doen om kans te maken op deze candy.

Ik zou het leuk vinden als je volger wordt van mijn blog (als je dit nog niet was).

Zet de candy in je sidebar gelinkt naar mijn blog.

Vul je gegevens in bij Inlinkz

En tot slot laat een leuke, lieve reactie achter.

De winnaar maak ik bekend op mijn Verjaardag 14 Juli 2012.

Ook kreeg ik van Nicole een leuk berichtje ze had iets voor me op haar blog.
Ik heb een award gekregen, dat doet toch altijd goed. Ik ben er hééééel erg blij mee.
Dank je wel Nicole.


Nu is het bedoeling dat ik hem weer doorgeef aan 5 andere in blogland met minder dan 200 volgers.
Wie moet ik toch kiezen want jullie verdienen hem allemaal!!

Ik zou zeggen ga ook eens bij hun een kijkje nemen!!




Photobucket

16 opmerkingen:

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi El,
Dank je voor deze award; altijd leuk om te krijgen ;p En hoera! ik vier mee hoor hihihi! niet alleen bij je thuis maar ook op je blog hahaha! natuurlijk ben ik van de partij met je candy; we kunnen tenslotte altijd wel iets gebruiken toch ;D
Tot vrijdag!!
Liefs, Karin

Nicole zei

Graag gedaan, hoor Ellen!! En wat leuk een candy, daar doe ik graag aan mee. Alvast proficiat. Liefs, Nicole

Ans S. zei

Bedankt voor de award, ben er blij mee.
Wat leuk dat je een candy weggeeft, daar doe ik graag aan mee.

Groetjes Ans

jolanda zei

wat leuk om een een candy weg te geven.
Alvast van harte gefeliciteerd.
Wil graag mee doen.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik wil enkel een lief woordje achter laten omdat ik het grappig vind dat we dezelfde candy reden hebben. Gefeliciteerd alvast met beide feestjes!!

Jitske zei

Hoi Ellen,
Ik ben een beetje laat, maar toch erg bedankt voor de Award.
Ik zal hem op mijn blog zetten,
groetjes Jitske

Anreda zei

Wat een geweldige candy, daar doe ik heel graag aan mee. Alvast gefeliciteerd !
Groetjes, Anreda

Wil zei

Hoi Ellen, ik ben via het blog van Karin bij jou terecht gekomen. Wat maak jij leuke kaarten zeg! Ik geloof dat ik nog heel wat van je kan leren haha Ben zelf nogmaar vanaf april met een blog begonnen om zo mn kaarten te laten zien.
Dus kom gerust eens een kijkje nemen.
Wat leuk dat je een candy weggeeft. Een dubbel feestje, altijd gezellig! Ik wens je alvast een heel gezellige verjaardag toe (hopen op mooi weer!) en voor je blog.. op naar de 2 jaar!

groetjes, Wil

rovianne zei

Gefeliciteerd met je blogoversary!
En wat leuk, we delen dezelfde verjaardag! Al schelen we 1 jaartje.
Dus heel leuk om dan kans te maken op een candy. Ik kom hier zeker vaker terug.
groetjes Rovianne

Liesbeth zei

Hallo Ellen,
Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog, ik heb zelf nog maar een blog vanaf maart dit jaar dus ben nog niet zover. Wat heb jij ontzettend leuke creaties op je blog staan zeg. Ik zag ook dat je filmpjes hebt, hier kom ik zeker vaak terug om inspiratie op te doen. Echt prachtige dingen staan op je blog. Bedankt voor de kans op de Candy.
Liefs, Liesbeth.

Anke zei

Gefeliciteerd! Via via kwam ik op je blog. Wat maakt je prachtige creaties.
Je candy zet ik op ons blog.
liefs Tessa & Anke

Nicole zei

Hey Ellen van harte proficiat met je verjaardag. Ik wens je een hele gezellige dag. Geniet ervan!! Liefs, Nicole

Liesbeth zei

Ellen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een super leuke dag gewenst. Geniet ervan.
Liefs, Liesbeth.

Intruderlady zei

gefeliciteerd met je verjaardag. fijne dag. enjoy!

Intruderlady zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. Enjoy!

Lieve groetjes,
Kitty

Intruderlady zei

gefeliciteerd met je verjaardag. fijne dag. enjoy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...