Photobucket

maandag 9 juli 2012

Kerstkaart #3

Hallo Allemaal,

Gezellig weer een paar volgers erbij. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en dat jullie meedoen aan mijn CANDY.
Vindt het altijd erg leuk om de reacties te lezen :).
Kon vandaag met moeite mijn eigen hobbykamer in, de oudste heeft al vakantie
en heeft besloten deze in te pikken.
Maar goed dan blijft de rotzooi beperkt tot één plek.
En dan doe ik nog eens iets in het huishouden (hihi).
Maar het is even goed gelukt om nog een kaartje te maken 
Vandaag heb ik weer een kerstkaartje gemaakt. 

Het papier is van Pion design - Waiting for Santa II

De bloemetjes zijn van Wild Orcid Crafts


De tekst is van internet weet alleen niet meer waar van.

De ponsen en stansen die ik heb gebruikt.


En als laatste de copic's.

Met deze creaties wil ik meedoen met:


Challenge #50 - I wish you a Merry Christmas


Photobucket

5 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Ellen, wat een prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt. De blaadjesstansen zijn ook erg mooi. Groetjes, Helen

Wil zei

Wat een mooi kaartje Ellen. Heel mooi ingekleurd en mooie bloemen erbij. De kleuren zijn heel mooi voor een kerstkaart.

groetjes, Wil

Nicole zei

Prachtig, Ellen!!! Supermooi ingekleurd en wat een mooie details. Liefs, Nicole

jolanda zei

heel mooi kerstkaartje

Liesbeth zei

Wat een prachtige kerstkaart, mooie kleuren hoor!! Super ingekleurd. En heel erg handig de foto's erbij van wat je gebruikt hebt, goed idee.
Liefs, Liesbeth.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...